Anger management therapy

I en stund av tillfällig sinnesförvirring kändes det igår som en bra idé att gå ner i källaren, sätta sig i förrådet och ta itu med den inte så trevliga samlingen av kablar och sladdar som tydligen haft vilda orgier i sin lilla låda för att sedan kasta sig ut på golvet och kopulera vidare. Det förstår jag iofs, i lådan finns det liksom inte samma plats att vräka ut sig och i fulla drag kunna njuta av den slingriga känslan av att skapa nya sladdbebisar.

Att döma av synen som mötte mig i förrådet så har denna otukt bedrivits under en längre tid, då sladdarna uppenbarligen hade fördubblats i antal. Många gånger.

Jag kunde till slut bryta upp den vilda slingerfesten, men som ni ser på bilden ovan var det med mycket ilska och med livet som insats.
Och nej, jag har inte så där kantig röv, ifall det var någon som undrade. Det verkar som att kameran drog ifrån ett par kg den här gången party smileys


Läs även andra bloggares åsikter om , ,

2 kommentarer:

Jag skaffade mig en PT sa...

Hur gick det med översättningsprovet för Harlequin?

listoplisto sa...

Så här gick det...
För helvete

;-)